white dna strand on right side of light blue background

Process Automation Solutions (PA) kondigt met trots aan dat Odyssey VC (Odyssey), een PA-bedrijf, in de Gartner® Hype Cycle 2023 is aangemerkt als een belangrijke leverancier in de GxP Compliant Cloud Services-sector. De Hype Cycle-publicatie schetst specifiek opkomende technologieën en innovaties die beschikbaar zijn voor life sciences-productiebedrijven die hoogwaardige producten en diensten willen produceren en leveren.

In de publicatie merkt Gartner op dat Life Sciences-bedrijven met een ‘cloud first’-strategie hulp nodig hebben bij het kwalificeren van infrastructuur en het beheren van de validatie van cloudapplicaties. GxP-conforme cloudoplossingen zijn essentieel bij het faciliteren van de reis naar de cloud voor Life Sciences en Odyssey is er bijzonder trots op door Gartner te worden erkend als een belangrijke speler op dit gebied.

Odyssey toont een duidelijke en bewezen expertise op dit gebied en onderhoudt gekwalificeerde, “altijd audit-ready” cloudoplossingen voor hun klanten. Dit komt bovenop hun zichtbare betrokkenheid en diepgaande domeinkennis van validatie, compliance en beveiliging. Al deze factoren droegen bij aan hun prominente vermelding in de Gartner Hype Cycle 2023. Door gebruik te maken van het volledig gekwalificeerde IaaS-cloudaanbod van Odyssey, biedt PA unieke toegevoegde waarde aan Life Sciences-fabrikanten door innovatie sneller en op een kosteneffectievere manier te stimuleren en volledig compliant en continu gevalideerde SaaS te leveren.

Het rapport maakt duidelijk dat de adoptie van GxP cloudgebaseerde diensten nu mainstream is in de life sciences-industrie, en de opname van Odyssey als een belangrijke leverancier toont de toewijding van PA om innovatie voor klanten over de hele wereld te stimuleren. PA kijkt ernaar uit om gebruik te blijven maken van de CompliantCloud-oplossing ™ van Odyssey om de bestaande mogelijkheden te verbeteren voor Life Science-fabrikanten die hun productieprocessen willen reguleren en verbeteren door middel van cloudgebaseerde oplossingen.

Lees hier de volledige release van Odyssey voor meer informatie.